ORDER FORM

Name:
Address :
H/P Num :
Email Address:
Item Request :
Payment MBB
COD (Damansara,Shah Alam,Rawang,Sg Buloh only)

This HTML form was created by Freedback.

Sabtu, 13 November 2010

TESTIMONIAL MFP

Testimonial 1 : Puan Zaini dari Tanjung Malim-Kerap mengalami sakit2 lutut dan berasa lenguh2 kaki kerana melakukan pelbagai aktiviti harian dan juga faktor umur. Setelah mencuba MFP selama 3hari, kesan tersebut berkurangan dan amat puas hati dengan MFP. Beliau terus menghubungi pengasas untuk MENJADI AGEN MFP DI TANJUNG MALIM.....terima kasih MFP.

Testimonial 2 : Puan Tom dari Bandar Tasik Puteri, Rawang-Kerap lenguh2 dibahagian bahu dan sering lesu. Beliau menggunakan MFP dibelakang bahu sewaktu hendak bekerja, apabila pulang bekerja beliau dapati kesan hitam terdapat di MFP itu. Dan yang nyata, lenguh2 dibahu sudah tiada. Menakjubkan! Kini Puan Tom menjadi AGEN MFP DI BDR TASIK PUTERI,RAWANG.

Testimonial 3 : En Shazwan dari BTP, Rawang-Badan berasa lesu apabila bangun dari tidur. Setelah menggunakan MFP 2hari, kesannya sentiasa berasa segar apabila bangun dari tidur dan nyata, kesan hitam itu berkurangan setelah beliau menggunakan MFP selama 10hari. Alhamdulilah, toksin berkurangan dan badan pun segar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan